2018. szeptember 22., szombat

GRÚZIA: Batumi és Borjomi

16. nap - július 1.

Reggel, jó korán, amikor még mindenki aludt, elindultunk felfedezni a város rejtett szépségeit.





Nemcsak a szőnyegeket, a mozaikokat is nagyon szeretem:-) Főleg ha ilyen jól mennek a ruhámhoz: 


Persze a templomok és a virágok sem maradhattak ki. 



Délelőtt megint marsrutkáztunk egyet, irány a város csodálatos botanikus kertje, ahol éppen hortenzia virágzás volt. 



És pazar kilátás a tengerre. 



Persze ezen a partszakaszon is fürödtem egyet, talán egy fokkal itt kevésbé hullámzott a víz, nem is estem térdre:-) 
Balázs megint sörözött, és vigyázott a cuccomra amíg strandoltam. Ilyenkor azért én is szoktam kérni valamit a parti bárban. És mivel visszatértünk Grúziába, a kedvenc Borjomi vizemet ittam, behűtve, citromkarikával:-)

Délután még fürödtem egyet felénk is, este pedig elindultunk bele a nyüzsgő, színes forgatagba. 
A kedvenc korianderes babfőzelékemet ettem. 



A város este is lenyűgöző, csodásak a fények.





Lementünk a partra is, közvetlenül a vízhez, és már búcsúztunk Grúziától, és az egész csodás-kalandos nyaralástól, a következő lesz az utolsó napunk. 
Szerelmesen andalogtunk a sétányon, én vettem egy szép fülbevalót, és felültünk az óriáskerékre.





Éjszaka jó sokáig boroztunk, és most nem esett ki a pohár a kezemből:-) 

Képek: 












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése