2015. május 1., péntek

VIETNÁM Helló Mekong!

Reggel búcsút vettünk a kis szigettől, és repültünk tovább Chan Tho-ba, egy városba a Mekong folyó partján.
A szállodánál már vártak minket, pontosabban egy kis fiatal utazásszervező lány. Akivel azon nyomban le tudtuk szervezni a másnapi Mekong hajókázás részleteit. Reggeli indulás, úszó piac, kísérő, hajókázás a csatornákon is. Izgalmasan hangzott:) Ez 50 Dollárba került, plusz még transzfert is intéztek másnap a buszhoz, és azutáni nap a hajóhoz. Másnap egy másik Mekong melletti városba mentünk, azután pedig át Kambodzsába.
Chan Tho-ban is körülnéztünk, és visszacsöppentünk a tengerparti nyugi után a nyüzsgésbe. Helló robogók!

A szobába visszaérve aztán más robogásban volt részünk, Balázs megnézte a Forma 1-et.
Délután találtunk egy remek kis péksütizőt:) Minden finom volt, egy sütivel viszont befürödtem. Úgy nézett ki, mint valami diós csoda. Káposztás, borsos volt...

Este sétálgattunk a folyóparton, élveztük a nyüzsgést. És nagyon vártuk a holnapot!