2015. május 2., szombat

VIETNÁM Just a perfect day

Kelés reggel fél ötkor. A kis vezetőnk már vár. Egyetemista lány. Botorkálunk a sötétben a kikötőhöz. A csónakunk kicsi. A kormányos középkorú nő. Mosolygós és erős. Még a parton kezünkbe nyomnak egy krémes kávét. A hajócska imbolyog, kapaszkodunk. Kapunk reggelit is. Bagett és banán. A Mekong széles. Megállunk tankolni. Vicces:)






Kapunk nádból gyártott bogarat. Aztán én virágot a hajamba. Karkötőt. Nagy mosolyokat. Úszó piac. Hatalmasak az ananászok. Vízi büfé is van. Egy bácsi dob nekem egy paradicsomot:) Kapunk pucolt ananászt. Aztán mangót. A kedvencem. Már nem kapaszkodunk. Siklunk a vízen.




Bemegyünk egy kis csatornába. Csodák. Kiszállunk. Gyümölcsültetvény. Ananász, banán, virágok. Ebédelünk is. Én tofut. Nagyon megszerettem. Melegillatú nyugalom. A kávé már alap. Megunhatatlan.
Tovább a kis csatornákon. Zöld. Csónakok. Sosem látott világ.
Újra a széles Mekongon. Bóbiskolunk. Meleg a szél. Csodákat láttunk. 




Szusszanás a szálloda recepcióján. Már a buszon Chau Doc felé. Elsuhanó házak. Városkák. Közben vietnámi videóklipek. Mellettem a párom. Boldog vagyok.







Egy kis pihi a szobában. Aztán séta. Még kiélvezzük a nyüzsgést. Vacsora a folyóparton. Mangós hal. 
Elfáradunk. Kényelmes az ágy. Utolsó emlékem. Kérem, hogy takarjon be:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése