2015. április 28., kedd

VIETNÁM Irány a tenger!

Búcsúnk Saigontól éppen olyan volt, mint az ott eltöltött három nap, barátságos és meleg:-) Reggel keltett a megszokott kis kakasunk, na meg az ébresztő, összepakoltunk, és lecihelődtünk a recepcióhoz. Vendéglátónk, egy fiatal lány, nagyon kedvesen érdeklődött, hogy éreztük magunkat, kaptunk egy búcsúkávét (ahogy kell, sűrített tejjel, krémesen), és a végén még egy ölelést is.

Aztán jött a taxi, és indultunk közös nyaralásunk második helyszíne felé, Phu Quoc szigetére. A Vietnam Airlines belföldi járatával repültünk, röpke fél órát, és nagyon meg voltunk elégedve. Az út sima volt, a légiutas-kísérők kedvesek, és kaptunk egy-egy palack vizet is. A legtöbb utazásnál, történjen akár busszal, repülővel vagy hajóval, ez alap. Egyrészt, mert nagyon meleg van, másrészt, ott a csapvíz nem iható, a lakosság is ezt fogyasztja. Phu Quoc főleg üdülősziget, a fő látványosság maga a tenger és a gyönyörű homokos part. Mi egy icipici üdülőtelepen voltunk, az is a neve, hogy Beach Club Phu Quoc. Itt a weboldala, érdemes megnézni: www.beachclubvietnam.com. Négy bungaló és hat szoba tartozik hozzá, nagyon családias, barátságos:-) És egy félig nyitott, nagyon romantikus beach bár és étterem. Ami egyben a recepció is.

Egy könnyű ebéd után el is foglalhattuk az egyik bungalót, ami a tengerre nézett. Nekem nem is kellett több, fel a fürdőruha, irány a víz. Ami nagyon kellemes langyos volt, a part homokos, nem túl hirtelen mélyülő. A bungalóból egészen varázslatos volt a kilátás. A bejárati ajtó a tengerpartra nyílt, és az oldalsó ablakból is a partot lehetett látni. Paradicsomi!

Kis házikónkat még gyíkokkal és kisebb bogarakkal osztottuk meg. Az előbbiek a jó meleg falat szerették, az utóbbiak ellen volt moszkitóháló az ágyon.
Az este szinte giccsesen tökéletes volt, a teraszon boroztunk, és néztük a naplementét:)